Webshop
Shoppen in het salon of online, het kan nu allebei!
Je producten worden klaargezet voor afhaling in het salon. Er is dan ook geen verzendingskost.
Je ontvangt een automatische mail met betalingsinstructies om over te schrijven. Eens de betaling verwerkt is, ontvang je een uitnodiging je producten op te halen. Je plant hier een afhaalmomentje in onder "bestelling ophalen".
​
Heb je de wens de producten te laten opsturen, plaats je bestelling met je adresgegevens (BE of NL) via friendlyface@outlook.be.
De verzendingskosten worden berekend volgens de tarieven van BPost.
​
Bedankt dat je bij een lokale, kleine ondernemer shopt.
Friendlyface is een "one woman business" en probeert bestellingen zo snel mogelijk klaar te maken voor afhaling eens de betaling ontvangen is, met uitzondering van pre-orders. Er is geen herroepingsrecht van toepassing op schoonheidsproducten.
​
Hulp nodig met je skincare, bekijk dan eens 'keuzehulp skincare' of stuur me gerust een berichtje op Facebook of Instagram.