Afspraak maken
Wat je moet weten voor je boekt
Er is een salonhondje, Isabelle. Ze is een toypoedel (weegt amper 3,5 kg), verliest geen haar en ziet erg graag mensen.
Het salon heeft geen wachtruimte, ben je iets te vroeg, gelieve nog even te wachten tot het uur van je afspraak.
​
Betalingsmogelijkheden: cash of mobiel betalen (bank-app of Payconiq).
​
Online reserveren lukt niet of je hebt geen bevestiging van je afspraak gekregen, wat nu?
Stuur een mail naar friendlyface@outlook.be (geef je gsm-nummer mee)
of bel 09 278 94 71 tijdens de openingsuren.
​
Waar kan je de annuleringsvoorwaarden nalezen vooraleer je boekt?
Bij 'afspraak annuleren' hieronder kan je dit nalezen.
Afspraak annuleren?
Kosteloos annuleren of verplaatsen kan tot 48 uur op voorhand door een mail te sturen naar friendlyface@outlook.be of zelf in je bevestigingsmail je afspraak te annuleren en een nieuwe afspraak te boeken via friendlyface.be. Noteer je naam, datum en uur van de afspraak wanneer je via e-mail je afspraak annuleert, je ontvangt een bevestiging van de annulering.
Sms'en sturen naar een vaste lijn of voice-mails inspreken om afspraken te annuleren is niet mogelijk om misverstanden te vermijden.
Annuleer je de afspraak op minder dan 48u op voorhand, wordt 50% van de gemiste behandeling aangerekend. Minder dan 24u op voorhand / de dag zelf / niet komen zonder verwittigen betekent 100% van de gemiste behandeling.
​
Kom je te laat op je afspraak, wordt naargelang de soort behandeling en aantal minuten te laat de afspraak ingekort uit respect voor de volgende klant.
De geplande behandelingen worden aangerekend.
Kom je niet naar je afspraak zonder te verwittigen, een "no-show" dus of annuleer je de dag zelf voor de behandeling?
Dan wordt de gemiste behandeling volledig aangerekend.
Je ontvangt een betalingsuitnodiging via e-mail.
Een compensatie wordt betaald vooraleer er een nieuwe afspraak gemaakt kan worden.